Gemeente behandelt klachten over buitenruimte beter

Foto:

De gemeente Nijkerk slaagt er steeds beter in meldingen die worden gedaan over de openbare ruimte binnen de gestelde termijn af te handelen.

Dat is bereikt door onder meer scholing, het werken met wijkcoördinatoren en het beter registreren van de meldingen.

Het grootste deel van de meldingen wordt tijdig beantwoord. Als dat niet gebeurt wil dit niet zeggen, zo geeft het college van burgemeester en wethouders aan, dat er geen contact is geweest met de melding. Door omstandigheden is het niet altijd mogelijk de melding tijdig af te handelen. Dat kan bijvoorbeeld door de levertijd van materialen die nodig zijn om een reparatie mogelijk te maken. Maar soms is ook het seizoen niet geschikt om werkzaamheden uit de kunnen voeren.

bron: De Stad Nijkerk

Klik op de banner en ga naar “Kiezen voor Nijkerk
Het nieuws van nijkerk.nieuws.nl gemakkelijk volgen? 
Like dan ook onze Facebookpagina, 
volg ons op Twitter of LinkedIn en Instagram of krijg gratis onze dagelijkse of wekelijkse nieuwsbrief.
Adverteren op nijkerk.nieuws.nl neem dan contact op Leo Christiaens voor de prijzen en mogelijkheden. 
Zijn telefoonnummer: 06-11087527, zijn mailadres: [email protected]
Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen