Dienstverlening Optisport wordt beter

Foto:

Al langere tijd zijn er klachten over de dienstverlening van Optisport. Daarom zijn er een aantal maatregelen genomen.

De klachten gingen vooral over de schoonmaak en de toegang tot de sporthallen, de zwembadactiviteiten. Bovendien leidde de communicatie tussen gebruikers en Optisport tot irritaties.

De afgesproken maatregelen

  • Een (tijdelijk) facilitair manager gaat de schoonmaak goed op poten zetten..
  • Er worden nieuwe medewerkers op ver schillende niveaus aangetrokken.
  • Het toegangssysteem wordt aangepast aan de wensen van de gebruikers.
  • De materialen in de sporthallen worden opnieuw geïnventariseerd en op kwaliteit beoordeeld
  • De communicatie wordt verbeterd door whatsappgroepen te gaan gebruiken, logboeken bij te houden en de mail sneller te beantwoorden.
  • Optisport moet in oktober 2019 het keurmerk “Veilig en schoon” behaald hebben, voor zowel het zwembad als de sporthallen

In september komt er een klanttevredenheidsonderzoek, dat jaarlijks zal worden gehaald.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen