Gemeente beperkt dienstverlening

Foto:

De dienstverlening van de gemeente wordt vanaf 25 maart anders.

Alleen spoedgevallen zijn nog mogelijk

Vanaf 25 maart aanstaande vindt er beperkte dienstverlening van de gemeente Nijkerk in het stadhuis aan de Kolkstraat plaats. Van 09.00 tot 12.30 uur kunnen inwoners uitsluitend op afspraak terecht voor spoedgevallen. Hieronder valt de aangifte van geboorten en van overlijden en het aanvragen en afhalen van ID kaarten en rijbewijzen. Voor beiden geldt dat ze alleen kunnen worden aangevraagd als ze binnen een maand verlopen.

Vanwege de maatregelen in verband met de corona pandemie vraagt de gemeente mensen om alleen een afspraak te maken als dit echt nodig is. Men kan een afspraak maken door te bellen naar 14 033.

Afspraken zijn dus mogelijk voor:
– Aangifte van geboorte en overlijden
– Aanvragen ID kaart (dus niet voor een paspoort) als die binnen 1 maand verloopt
– Aanvragen rijbewijs, als die binnen 1 maand verloopt

Veel producten en diensten kunnen digitaal worden geregeld via de gemeentelijke website. De gemeente vraagt iedereen om van deze mogelijkheid gebruik te maken, als het niet echt noodzakelijk is om naar het stadhuis te komen.

Reacties

X

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden