Het Glazen Thuis staat meer en meer in de steigers.
Zo heeft de organisatie van Glazen Thuis vandaag haar website online gezet. Hierop is meer informatie te vinden over de goede doelen waarvoor wordt ingezameld. Tot nu was dat nog een beetje een mysterie maar de website maakt meer duidelijk. De inzamelweek gaat om aandacht, attenties en een glimlach toveren op heel veel gezichten dit jaar, zo is te lezen op glazenthuis.nl .
Iedereen in de gemeente Nijkerk kan iemand die geraakt is door corona nomineren. De organisatie geeft aan hierbij te denken aan bijvoorbeeld de helden in de zorg, door corona geraakte ondernemers, eenzame ouderen, mensen die ziek zijn geweest of hun baan hebben verloren of dat ene bruidspaar dat de grote dag al meerdere keren uit heeft moeten stellen. Op de website staat: “wij gaan het virus niet verslaan en we kunnen alle problemen niet voor iedereen oplossen… wel kunnen we zorgen voor positiviteit, goede energie en kleine lichtpuntjes”.
Het logo van Glazen Thuis is ontworpen door Richard Gerritse van reclameAPK en de website is ontworpen en gebouwd door de heren van Yelloweb . Beide bedrijven boden direct nadat de plannen voor de actieweek online verschenen hun medewerking aan. Inmiddels is de GlazenThuiscrew bezig met het werven van sponsors en is er een divers aanbod aan sponsorpakketten. De pakketten zijn ook te vinden op glazenthuis.nl.
Ely Hackmann vroeg Dennis van den Hoogen naar de voortgang van de organisatie.