Eind september heeft REHAU haar actie “Koop kwaliteit, verdien mobiliteit” afgesloten met de prijsuitreiking van de Toyota Aygo. Van de honderden deelnemers ging uiteindelijk heer Sargentini met de auto naar huis.
Deelname was mogelijk door bij aanschaf van een bepaald bedrag aan ramen en/of deuren bij de REHAU raamfabrikant het inschrijfformulier in te vullen en op te sturen naar REHAU Nederland.
De afdeling raam- en geveltechniek van REHAU Nederland had de actie opgezet om afnemers duidelijk te maken, dat men bij aanschaf van ramen en deuren vervaardigd uit REHAU profielen de keuze maakt voor een kwaliteitsproduct. Vandaar de slogan “Koop kwaliteit, verdien mobiliteit”. Het aspect kwaliteit gaat voor REHAU zelfs verder na aanschaf, mede door het leveren van service en bij vragen of opmerkingen bereikbaar zijn.
Naast de hoofdprijs, de Toyota Aygo, heeft REHAU Nederland van november 2012 tot juni dit jaar diverse maandprijzen vergeven aan enthousiaste deelnemers. De heer Sargentini uit Leusden is de winnaar van de Toyota Aygo. Inmiddels heeft hij samen met zijn vrouw bij Toyota dealer OTO Nijkerk de kleur van de nieuwe Aygo gekozen en volgt medio oktober de officiële aflevering.
REHAU N.V. heeft bewust gekozen voor Toyota. Beide hebben duurzaamheid, milieu, efficiëntie en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Daarin streven zij naar innovatie voor alle branches waaraan men levert.