Buro Fred Beerbaum creëert stopkracht

Foto:

NIJKERK – Buro Fred Beerbaum start het voorjaar met de campagne ‘Stopkracht’.  De lente is het seizoen dat symbool staat voor een nieuw en fris begin. Hét moment om als winkelier een opvallende start te maken in de winkel en etalage. Om dit te benadrukken geeft het etalagebureau het ludieke middel ‘Stopkracht Spray’ uit. Met als doel: de lokale retailer op te laten vallen tussen de grote modeketens en concurrerende speciaalzaken.

NIJKERK – Buro Fred Beerbaum start het voorjaar met de campagne ‘Stopkracht’.  De lente is het seizoen dat symbool staat voor een nieuw en fris begin. Hét moment om als winkelier een opvallende start te maken in de winkel en etalage. Om dit te benadrukken geeft het etalagebureau het ludieke middel ‘Stopkracht Spray’ uit. Met als doel: de lokale retailer op te laten vallen tussen de grote modeketens en concurrerende speciaalzaken.

“Het is bewezen dat een goede en aandachttrekkende etalage, voor ruim 30% van de omzet verantwoordelijk is. Met een uniek etalageconcept dat verassend en herkenbaar is. Kortom de randvoorwaarden voor stopkracht”, aldus Tyno Koelewijn salesmanager bij Buro Fred Beerbaum. “Maar ook de winkelbeleving en het herhalen van de etalageartikelen in de winkel zijn hierbij van belang.”

 

Etalageconcept

Ervaar zelf het verschil van Stopkracht. Schrijft u in op stopkrachtspray.nl en maak kans op een gratis etalageconcept. Kijk voor meer informatie over de campagne en Buro Fred Beerbaum op: www.stopkrachtspray.nl De actie loopt tot 15 mei.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen