Opvallende Oranje aandacht bij Prins watersport

Foto:

Als je nu ’s avonds langs Prins Watersport (bij de A28) rijdt, zie je dat daar alle aandacht op Oranje is gericht. In het donker is het pand Oranje uitgelicht en geeft een zoeklicht het effect, dat er een voetbal door het pand rolt.

Waarom doet een watersport bedrijf zoiets?
Fris Bosson antwoordt: “Tja… We dragen hier allemaal ‘ons Oranje’ een warm hart toe..We willen dit delen met de vele weggebruikers die dagelijks langs ons pand komen. Natuurlijk is het daarbij prettig, dat onze naam én ons opvallende pand met golfachtige vormen aandacht trekt.
Hoe ben je op het idee gekomen?
Tijdens een vergadering met onze motorleverancier Suzuki Marine (NIMAG) is het oranje gevoel zoals overal uitgebreid besproken. Gezamenlijk wilden we iets ludieks doen, zonder echt reclame te maken, maar wel onze namen benadrukken. Er zijn toen wat schetsjes gemaakt, waaruit de tekst ’Oranje mis de boot niet!’ de leukste bleek.
Juist het feit dat iedereen zegt en denkt: ‘Wat als je er uitgaat, ….’  geeft stof tot nadenken en zo blijft deze actie in gedachten van voorbijgangers hangen.
2014-06-13-prins-watersport-1
Wat doe je als Oranje uit het toernooi ligt.
Daar hebben we ook over nagedacht. Na de 1-5 tegen Spanje is dat niet te verwachten, maar als dat toch gebeurt, wordt de tekst aangepast door een T toe te voegen en niet door te strepen: “’Oranje misT de boot!”
Wie hebben het gerealiseerd?
Prins Watersport samen met Suzuki Marine (Nimag) en natuurlijk: ID-DJ
Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen