Drukte van belang bij heropening Aldi

Foto:

Vrijdagmorgen stonden de eerste klanten al om half acht verwachtingsvol in de rij voor de feestelijke opening van de vernieuwde Aldi-vestiging in het Paasbos.

Filiaalleidster Annette Veenstra opende samen met Rick Versteegh, District Sales Manager bij Aldi, officieel de winkel door het lint door te knippen. Vervolgens stroomden de nieuwsgierige klanten naar binnen, die direct verrast werden door de geur van versgebakken broodjes. “Zo wat is deze winkel mooi geworden zeg!” aldus een vaste klant. Vooral de brede paden, de indeling van de winkel en de vele versproducten –  zoals groente, fruit, brood, vlees en vis – vielen goed in de smaak.

Binnen twee uur krasten 400 klanten prijzen weg van hete luchtfriteuses tot de hoofdprijs van 250 euro. Deze hoofdprijs werd al binnen één uur uitgereikt aan de heer en mevrouw Salih. “Wat fijn, we doen hier elke week onze boodschappen en dan winnen we nu zo’n geweldige prijs!” aldus de enthousiaste prijswinnaars.

“Wat een geweldige openingsdag! Het is ontzettend leuk om vele blije klanten te zien en positieve reacties te horen. Daar doe je het tenslotte voor”, aldus de trotse filiaalleidster Annette Veenstra.

Aldi heeft naast huismerken ook steeds meer bekende merkartikelen in het standaardassortiment. Merken als Heineken, Blue Band, Calvé, Unox, Coca-Cola, Lays en Lipton Ice tea zijn standaard te koop.

Zondagopening

Vanaf zondag 11 november is de winkel iedere zondag geopend van 12.00 tot 17.00 uur en kunnen klanten terecht voor hun dagelijkse boodschappen.

Duurzaamheid

Naast een duurzaam assortiment ook wordt nagestreefd om de filialen zo duurzaam mogelijk in te richten. Tijdens de verbouwing is gebruik gemaakt van duurzame bouwmaterialen. De koeling in het pand vindt plaats met het natuurlijk koudemiddel CO2 in plaats van schadelijke koudemiddelen. Alle binnenverlichting is LED. Papier en folie worden 100% gerecycled.

Dossier: Paasbos
Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen