Pearle Opticiens viert feest: naast het vieren van het 60-jarige jubileum, won Pearle eind 2019 voor de zevende keer de ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland-award.
Pearle Opticiens
Nijkerk viert ook feest, want zij zijn samen met acht andere Pearle-locaties, regionale winnaar van de BWK-award. Zo’n 10.000 klanten beoordeelden hun eigen Pearle winkel. In Nijkerk blinkt die uit in klantvriendelijkheid en service.
Eigenaar Marc van den Akker: “Wij zijn trots! In onze winkel streven we naar een persoonlijke benadering richting de klant. Het winnen van de regionale BWK-award geeft ons waardering en erkenning.” En hoe beter deze prijs te vieren dan met de eigen klant. Op vrijdag 10 januari 2020 wordt er nog eens volop aandacht besteed aan het winnen van deze mooie award: met onder andere brillenpoetsers, en een hapje en een drankje in de eigen winkel. Vanaf 10 januari t/m 7 februari kosten alle monturen slechts €1,-!
Prijs grootste tevredenheidsfactor
Dit was alweer de zeventiende editie van de verkiezing. Bij het toekennen van de punten beoordeelde de consument de prijs-kwaliteitverhouding, het assortiment, de mate van betrouwbaarheid, de deskundigheid en klantvriendelijkheid van het personeel, het serviceniveau, de uitstraling én beleving, en het winkelgemak. Uit de puntenverdeling bleek ook dit keer dat de prijs de belangrijkste tevredenheidsfactor is.