BCleden Sparta Nijkerk helpen elkaar

Lijkt eeuwen weg alweer
Foto:

De Businessclub van Sparta heeft onlangs het digitale “Sparta Nijkerk Prikbord”beschikbaar gesteld.

Omzetten lopen terug en klanten zijn terughoudend waardoor het bij menig bedrijf een stuk rustiger is dan normaal. De sponsors van de voetbalclub staan (soms al jaren) achter de club wat uiteraard zeer wordt gewaardeerd. In deze moeilijke tijd wil de Business Club er dus ook voor haar leden zijn.
Daarom werd een nieuw initiatief gestart om bedrijven onderling te informeren en te helpen. Het Sparta Nijkerk Prikbordi  s in het leven geroepen.

De gedachte is, dat juist in deze tijd de kracht van een netwerk moet worden gebruikt. Mede door de inzet van BookThat, het bedrijf van Janic Makizodila, speler van Sparta Nijkerk 1, werd een platform ontwikkelt waar Vraag en Aanbod bij elkaar komen.

In deze tijd waarin het speelveld snel verandert, heeft iedereen zijn zorgen, behoefte aan hulp en onorthodoxe manieren om te overleven. Door dit op het platform te delen kunnen de sponsors elkaar helpen en snel in verbinding komen om elkaar te versterken. De sponsors mogen melden met wie zij graag in contact zou willen komen. Naast het prikbord verzorgt de Businessclub specials waarvoor alle leden van een bepaalde branche worden benaderd om aan mee te werken. Te denken valt aan een bijdrage waarin elk bedrijf aangeeft hoe hij probeert door deze tijd heen te komen en vertelt waar behoefte aan is of waarmee geholpen kan worden.

Een bedrijf mag overigens net zo makkelijk iets aanbieden als vragen. “Neem als voorbeeld een horecabedrijf. We kunnen ons voorstellen dat die heel graag haar bezorgservice onder de aandacht brengt of bekend wil maken dat men een leuke tegoedbon in de aanbieding heeft. Daarnaast kan zo’n ondernemer heel goed op zoek zijn naar een bestelauto voor tijdelijk gebruik of naar een gedegen financieel advies. Die kan dan prima terecht op het Bookboard van de club. Maar vraag en aanbod kan natuurlijk veel meer betreffen. Onze relatiemanagers nemen contact op met alle leden om nader toe te lichten wat de bedoeling is. Wij rekenen op veel traffic op het platform”, aldus een woordvoerder van de club

Reacties

X

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden