Kop op! tegen Corona

Foto:

Als bedrijf wil Hokra Partner Centraal Nederland B.V. (aan de Boomgaard 31) een bijdrage leveren in de strijd tegen Corona.

Dat gebeurt door met een creatieve actie geld te genereren voor het Rode Kruis: “Kop op! tegen Corona”.

Kopje koffie bij beeldbellen

Wat de Corona crisis ons brengt is dat we allemaal massaal zijn gaan beeldbellen om te vergaderen, te overleggen enz. Een kop koffie of thee hoort daarbij. Zo ontstond het idee van de Beeld-Bel-Mok waarbij de onderzijde bedrukt is met een smile of, als je ’m draait, is de uitdrukking sip. Dan kan je voortaan in de beeld-bel meeting je stemming gemakkelijk laten zien aan je gesprekspartner. Of aan de hele groep. Ook als je op mute staat. Of om voor of tegen iets stemmen.

Van iedere verkochte Beeld-Bel-Mok gaat de hele opbrengst (€ 2,00 per mok) naar het Rode Kruis. Dat kan daarmee voedselboxen voor getroffenen van de coronacrisis samenstellen. Meer info op de site van het Rode Kruis. Intussen zijn er meer dan 500 mokken besteld, maar dat mogen er gerust meer worden.

Tyno Koelewijn van Hokra: “Aan het einde van de actie zullen wij helder communiceren wat de totale opbrengst is en hoe die is opgebouwd. Je kunt de mokken bestellen op www.hokra.nl/kop-op met of zonder bedrijfslogo.”

Reacties

X

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden