Bibliotheken Gemeente Nijkerk luistert naar de klant

NIJKERK – Vanaf 27 september houdt Bibliotheken Gemeente Nijkerk een klanttevredenheidsonderzoek onder de bezoekers (van 13 jaar en ouder) van de bibliotheek. Klanten die de digitale nieuwsbrief ontvangen, vinden daarin een link naar het onderzoek. Het onderzoek kan ook ingevuld worden via een link op de website van Bibliotheken gemeente Nijkerk www.bibliotheeknijkerk.nl. Ten slotte kunt u ook in de bibliotheek zelf deelnemen aan het onderzoek. Medewerkers kunnen u daar behulpzaam zijn bij het invullen.

NIJKERK – Vanaf 27 september houdt Bibliotheken Gemeente Nijkerk een klanttevredenheidsonderzoek onder de bezoekers (van 13 jaar en ouder) van de bibliotheek. Klanten die de digitale nieuwsbrief ontvangen, vinden daarin een link naar het onderzoek. Het onderzoek kan ook ingevuld worden via een link op de website van Bibliotheken gemeente Nijkerk www.bibliotheeknijkerk.nl. Ten slotte kunt u ook in de bibliotheek zelf deelnemen aan het onderzoek. Medewerkers kunnen u daar behulpzaam zijn bij het invullen.

 

Bibliotheken Gemeente Nijkerk gaat haar producten en diensten steeds meer afstemmen op de wensen van de klant. Daarom wordt er regelmatig een tevredenheidsonderzoek gehouden. Ook komt het klantenpanel van de bibliotheek een aantal keren per jaar bij elkaar, om met medewerkers van de bibliotheek te praten over de dienstverlening. Resultaten hiervan zijn bijvoorbeeld de winkelmandjes, het alfabet tussen de gereserveerde boeken en het oprichten van een jeugd klantenpanel. Vanuit het jeugd klantenpanel is het idee ontstaan om ook en nieuwsbrief speciaal voor de jeugd uit te brengen. Het eerste nummer daarvan is te bekijken in het nieuwsbrief archief op de website.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen