28.06 Vandaag is het de dag van .....

28 jun , 1:00Aanhaakkalender
de vergrendeling van de kapitalen (maar ik doe niet mee)
Het is vandaag ‘internationale capslockdag’. Schakel je de caps lock op je toetsenbord in dan staat alles wat je typt in kapitalen (hoofdletters). Wat is de bedoeling dan van deze dag? Ergens lees ik: ‘Normaal wordt de capslockknop namelijk vooral gebruikt om luid en knettergek je mening over te brengen en dat wordt vaak nogal irritant of agressief gevonden. Maar vandaag mag het in alle gevallen de hele dag.
Wat een feest.
Het is dan ook erg belangrijk dat je er vandaag gebruik van maakt, nu het nog kan! Erg belangrijk. Nu het nog kan. Zover als ik kan zien is het iedere dag capslockdag en komt daar voorlopig nog geen einde aan. Het kost me ook moeite te begrijpen wat er belangrijk is aan het ‘luid en knettergek’ je mening uiten. Zelf zou ik vandaag, zwetend achter mijn toetsenbord, graag eens een goed gesprek voeren met een klimaatontkenner.
WJD
loading

Loading articles...

Loading