Zoete klantenbinding door ArchiLogiQ

Foto:

Ton Schuit en zijn collega’s (van VDB aan de Kleterstraat) werden vrijdagmorgen blij verrast met een vlaai.

Herman van Hunnik kwam de vlaai namens ArchiLogiQ brengen. VDB was de eerste van 50 ondernemingen, die deze dagen zo’n vlaai krijgen.

ArchiLogiQ kwam op deze pr-stunt door de brand bij de vlaaienwinkel. In een flyer wordt een en ander duidelijk:” Hoe extreem vervelend is het als je bedrijfspand afbrandt. Heb je dat weleens meegemaakt? Dat gun je niemand. Wij waren dan ook onaangenaam verrast door het nieuws dat de Nijkerkse VW Vlaaienwinkel aan de Oosterstraat op oudejaarsdag was afgebrand. Daarom willen wij met ArchiLogiQ onze collega-ondernemers helpen na zo’n grote calamiteit.”

Door 50 vlaaien af te nemen, helpt men de vlaaienwinkel. Dat is de ene kant van het verhaal. Aan de andere kant is het een verrassende manier om met 50 (potentiële) klanten in contact te komen. De 50 uitgezochte bedrijven zijn veelal nog geen klant van ArchiLogiQ. De flyer: “Om deze actie verder te ondersteunen bellen we je volgende week graag op om je te vertellen hoe ArchiLogiQ jou zou kunnen helpen en of je ook nog vlaaien wilt bestellen.”

Zo snijdt het mes aan twee kanten.

Reacties

X

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden